maandag 28 november 2016

Goed om hier te zijn!

Vanochtend bij drie graden vorst naar mijn werk gefietst omdat mijn Kia was ingevroren en morgen wordt het nog kouder en doe ik het weer. 
Mooie Olga had haar haren geverfd en geolied bovendien en morgen is ze er weer.
15 mappen archief bewerkt en morgen is er meer. 
Vanavond twee vegaburgers in een bruine bol gepropt en voor morgen heb ik er nog twee meer.
De afwas laten staan en morgen weer. 
In slaap gevallen bij Een Vandaag en Morgen doe ik dat weer.
In d'n donker naar Middelbeers gereden voor een lezing over landgoederen in Brabant. Spreker was Thijs Caspers en ik heb ervan genoten. Ik wilde geen boeken meer kopen maar kocht het zijne, voor deze keer.
In de pauze las ik de column van Ronald Roefs in ons blaadje De Uitstraling maar dat nooit meer. Skip column, beste dorpsgenoot en lees liever over onze Ellen Panjoel die zich inzet voor alleenstaande vluchtelingen.
Op de Broekeindsedijk zag ik Orion aan de hemel en een kudde schapen als marshmellows in mijn koplampen. Bijna middernacht nu en het is nog maar maandag.
Goed om hier te zijn!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten