maandag 28 maart 2016

Garage Gebr. Van Keken

Rekening voor levering van een Daffodil (kleur: Olivia I; kenteken: MM-00-04) + poetsset en gratis buitenspiegel:


De auto was bestemd voor zuster Faustina, de verpleegkundige van het Wit-Gele-Kruis, afdeling Bladel en Netersel. Hij kostte f 5260,50. Dat was inclusief f 104,- 'voorschotkosten'.
De garage herinner ik me nog vaag, daar vooraan op de Wijer, of liever: achteraan, uitgaande van het huisnummer. Ik herinner me ook een Ron van Keken. Ik heb nog met hem gevoetbald.
Met het Wit-Gele-Kruis werd een kilometervergoeding overeengekomen en die was nodig. Van juni tot en met december 1963 maakte zuster Faustina 2793 kilometers in de Daffodil.





1 opmerking:

  1. Hai,
    toevallig zit Ron naast mij. Hij vroeg zich af wie je bent.

    Groetjes,

    Mandy en Ron

    BeantwoordenVerwijderen