zaterdag 7 januari 2017

Volgens de garage

Ik mis de routine van januari. De boeien van het seizoen. De boekenmarkten van Venlo-Blerick (de middelbare school daar, ik ben de naam kwijt), Middelbeers (het oude kerkje), Duizel (Smis), Gerwen (het zaaltje tegenover de kerk en Den Bosch (Brabanthallen). Morgen zou de eerste zijn. Ooit viel hij samen met mijn verjaardag. Op zaterdagavond kwam mijn familie en moest de televisie aan voor Raymond van Barneveld. De volgende dag had ik zoveel over dat ik gebak nam als ontbijt en bij terugkeer uit Venlo als avondeten, schaatsen op TV.
Mijn auto is nogal vochtig van binnen. Volgens de garage komt het omdat ik alleen maar korte ritjes maak. Ik moet een keer een heel end weg met open airco.
Morgen toch maar naar Venlo dan?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten