vrijdag 20 januari 2017

Mik hoog en hou het droog L&D!

In de PC55 van deze week staat een column van ene 'LUIJTENDUIDELIJK':



Ik denk dat ik weet wie er schuilgaat achter dit pseudoniem. Een bêta natuurlijk, dat kan niet missen. Ik alfa definieer een konijn niet in termen uit de gebruiksaanwijzing van een magnetron en hoewel ik graag geloof in de onherroepelijke terugkeer van de lente zijn er dagen dat ik denk ik moet het nog zien. En familiale quasi-gezagsverhoudingen zou ik alleen te berde brengen als ik er zeker van was dat ze niet de suggestie met zich droegen van omnipotentie Mijnerzijds, ook al was ik een bêta.
Toch is het een originele column. Ik zou het leuk vinden als de auteur een beetje bleef spelen met zijn exacte kijk. Als hij zich dan ook nog eens los zou weten te zingen van de belegen huisje-boompje-konijntje-doelgroepmythologie van zijn redactie zit er wat moois in het vat. Mik hoog en hou het droog L&D! 
Ben benieuwd.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten