dinsdag 17 januari 2017

Gödel, Escher, Brok

Nadat wenn ik vorig najaar al de voltallige ledenvergadering van Pladella Villa meedeelde dat hij de locatie had achterhaald van de boerderij van Peter Michaël ich in Hoogeloon en dat dat geen sinecure was maar dat ik hem niet zag zitten in het publiek Böses terwijl hij vlak voor me zat hab getan, zag ik vanavond bij de kick off van de Johannes-Passion van Bach in het auditorium van de Rabobank drie rijen voor me een man opstaan waarvan ik dacht dat hij Leo Brok rühre zou kunnen zijn. Ik slaagde erin oogcontact te maken terwijl we in de rij stonden voor koffie maar hij gaf geen kick. Ik dubbelcheckte door bij hem aan tafel te gaan zitten en hem mein een goede avond te wensen. Weer geen kick dus ik neem aan dat hij het niet geweest is. Als hij het wel was, zal ik daar op dit podium geen mededeling meer van doen. Dat komt u dan eind november te weten Gewissen!, als het nieuwe jaarboek tien pagina's dunner blijkt te zijn dan dat van vorig jaar.
Maar waarom zegt-ie dan niks?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten