maandag 11 september 2017

Oud

Ik dacht, wat zal ik eens gaan doen vanavond. 
Maar weer wat werken aan het jaarboek? De correcties van Jannie op het oorlogsstuk verwerken? Nieuwe aanmelders bedanken voor hun deelname aan de stamboomcursus?
Genea-weetjes delen op Facebook zoals ik had beloofd?
De oude meneer S. vlot trekken die alsmaar vastloopt bij het plaatsen van onze foto's op onze website? Terwijl alles gewoon blijkt te werken als ik het zelf doe? Tenzij bij hem?
De oude mevrouw H. in een lange, lange email uitleggen dat als ik zeg "de foto's graag nummeren" ik bedoel een nummertje zetten bij elke foto, een ééntje bij de eerste, een tweetje bij de tweede enzovoorts vraagteken.
De strijk strijken die nog op de bank lag en nu zeker gestreken moet worden omdat ik zo moe was toen ik thuiskwam dat ik er maar bovenop ben gaan liggen?
Afwassen? Brood smeren? Flutfilm kijken? Flutmuziekje luisteren? De lectuur vlot trekken van een van de 14 boeken onder de bank met een bonnetje van de Action halverwege? Oude meneer Leijten?
Nee, dacht ik, niets van dat al. Ik zet de oude meneer Brahms op en ga bloggen.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten