dinsdag 7 april 2020

Corona (15)

Vanochtend voor het eerst dit jaar op de fiets naar het werk. Het was koud. Ik was Bladel nog niet uit of mijn handen, oren en bovenlijf waren ijskoud. Bij Van Mossel in Hapert stond ik ineens even vol in de zon maar tussen de Donksbergen en het Rythovius hing nog een dichte mist zodat ik pas voorbij het Stuivertje een beetje warm begon te worden. Daarna weinig bijzonders meer. Het was een saai ritje. Ik heb het alweer gehad met dat buiten fietsen. Overigens wel een van mijn snelste tijden ooit en dat eerlijk gezegd zonder noemenswaardige inspanning. Zou mijn huidige overgewicht dan toch gewoon mijn ideale gewicht zijn?
Toen ik op het werk mijn broekzak stond leeg te halen, bleek dat ik vanochtend niet alleen mijn huissleutel bij me gestoken had maar ook mijn autosleutel. Zo diep ben ik al gezonken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten