zaterdag 8 juli 2017

Belofte nummer zoveel

Gisteren werd ik er door één van mijn volgers* op gewezen dat ik hier regelmatig thema's aansnijd met de belofte daar met enige regelmaat op terug te komen en dat vervolgens niet doe. Nalaat. Verzuim. "Nooit meer iets van vernomen", is het letterlijke verwijt.
Ik vermoed dat dat klopt. Ik weet het wel zeker eigenlijk. Ik beloof van alles en dan doe ik het niet. Ik hoef mijn 564 berichten daar niet eens voor na te lopen. Ik ben zo. Ik herken mezelf in het door u geschetste beeld, zou een politicus zeggen, met dien verstande dat die dat in de regel niet doet.
Wat ga ik eraan doen? Beterschap beloven? Beter van niet hè?!
U moet het er maar mee doen. Hier komt belofte nummer zoveel. Ben bezig met de research voor een artikel over Den Tref in Hapert, tegenwoordig bekend onder de naam MFA** en stuit daarbij regelmatig op juweeltjes van uitspraken, die ik de komende tijd, voorafgaande aan de formele publicatie in het jaarboek van Pladella Villa*** hier met u wil delen. Met enige regelmaat.
Deze komt uit de boezem van het bestuur van de Stichting Gemeenschapshuis Hapert, in reactie op een vraagje van de gemeente: "Het bestuur is in zoverre representatief als er liefhebbers waren voor een bestuursfunctie."


* ik vermoed een robot
** Multifunctioneel Flying Object
***geve God en alle engelen en heiligen dat het er van kome

Geen opmerkingen:

Een reactie posten