zondag 20 juli 2014

76,8

Op zekere dag in september van het vorig jaar - ik vergeet welke precies - werd ik net zo oud als mijn vader geworden is. Omdat ik heel veel ouder wil worden dan hij, ben ik sinds die vergeten dag bezig richting mijn optimale BMI te leven. Ik moet uitkomen op 76,8 kilogram. Ik heb al geen 76,8 kilogram meer gewogen sinds mijn 18e. Ik zou mezelf niet herkennen als ik 76,8 kilogram woog. Niks zou meer passen. Vanochtend zat ik voor het eerst onder de 84: 83,8 nakend minus onderbroek. Uit pure stimulans heb ik op de sportschool een dubbele spinning gedaan, zoals wel vaker de laatste tijd. Ik ben alleen geen 18 meer en zulke inspanningen gaan me niet in de kouwe kleren zitten. Als ik morgen het publiek voor 76,8% kan dienen, mag het in de handen klappen.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten