zondag 12 februari 2017

PLADELLA VILLA KRIJGT EEN NIEUWE WEBSITE (1)

Gisteren was mijn nicht Rieky op de heemkamer. Ik had haar gevraagd of ze foto's wilde maken voor onze nieuwe website. Ze is amateur-fotografe en publiceert op Facebook. 
Eerst liep ik mee en vroeg ze wat ik gefotografeerd wilde hebben, daarna liet ik 'r alleen en trok me terug in de bestuurskamer.
Een uur later klopte ze aan. Ze moet zowat elk object afzonderlijk hebben gefotografeerd, elk stukje antiek gereedschap, elke rijkroomse engel en heilige, elk bidprentje, elk sigarenbandje. Ze kon me de foto's niet mailen, het waren er teveel. Vanavond ga ik er naar toe en dan door naar mijn neef de websitebouwer.
Ze vroeg of ze de foto's ook "voor zichzelf mocht gebruiken". Van mij mocht ze. Komen we toch op Facebook.
Als sigarenbandje.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten