zondag 25 juni 2017

Problemen, problemen

De laatste keer dat ik met een vrouw naar bed ben geweest, kon ik nog goed zien van dichtbij.
Bedacht ik vanavond.
Goed genoeg.
Benieuwd of het me vergund wordt om ook dát probleem nog eens op te lossen.


Los daarvan: ik ben de hele dag op zoek geweest naar het woord "cultiveren". Kon er niet opkomen. En daarnet schiet het me te binnen.
Cultiveren.

Vandaag mijn zus en mijn zwager overgehaald om hun vakantie dit jaar te vieren in het Vennenbos in Hapert. Ze waren meteen enthousiast toen ik ermee kwam. Konden niet geloven dat ze er zelf niet op waren gekomen. Ze hadden al ik weet niet wat overwogen, van Corfu tot Terra del Fuego, van hun tot Tokyo en bats, daar kom ik met mijn Vennenbos.
Soms ligt de oplossing zó voor de hand.
En dan nog zeggen dat ik overal zo'n probleem van maak, gullie!

Op zondagavond lijkt Eindhoven altijd zo ver weg. En dat bedoel ik niet alléén positief.





Geen opmerkingen:

Een reactie posten